Pages

2008年11月27日 星期四

搞笑~識廣東話先睇得明嘅英文翻譯,好搞笑

我覺得幾得意,嚟同大家分享下:

You teach me how to come out and walk in the future?你教我以後點出嚟行?
If you have enough ginger、put your horse to me..如果你夠薑既話就放馬過嚟。
「I saw a pork chop」我見到件豬扒啊。
Are you road?你係咪路啊?
What the water are you?你係乜水啊?
Do you big me?你大我啊?
Zebra chops people.班馬劈友。
The king of the cutting gril.界女王。
Cut my head and let you sit on it as a chair批我個頭畀你當凳坐。
Do you think me didn't arrive?你當我無到?(勁!!)
You have seed、I will give you some colour to see、brothers、together up.你有種,我會畀啲顏色你睇,兄弟,同我一齊上!
Today I was very black son.今日我好黑仔。
I am wearing grass.我著緊草。 (經典啊)
You have not enough class to talk mathematics with me!8{:~ u,P$t)?你未夠班同我講數!

時限篇
Judy Fan (早啲返)、Andy Fan (晏啲返)、Jack Cheung ( 即將)、Judy Heung (早啲香),Trendy Lam(趁地冧)

食物篇
Albert Yip (牛柏葉)、Barbie Kiu (Barbecue)、Rita Lai (維他奶)、Frankie Tong (蕃茄湯)、Jeffrey Tong (豬肺湯)Pinky Lam (冰淇淋)、Mic Kong (米缸)Robert Ko (蘿蔔糕)

攪笑篇
Samuel Lam(性無能). Ben Chu (笨豬)、Ben Chow (賓周)、Paul Chu (破處),Paul Chan (破產)、Annie Mo(Animal) 我個同學真係用呢個名、Daniel Wu (訂尿壺)、Joe Yeung(遭殃).

地點/家居篇
Marble To(馬寶道), Suky Wan (筲箕灣)、Polly Cheung (玻璃窗)、June Cheung(磚牆)) 事先張揚篇Billy Chun (比你蠢)、Billy Chow (比你醜)、Ken Lau (簡陋)、Ivy Yan (矮肥人)、Ken Chan (驚青 )、Brain To(不仁道)-R

怨天尤人篇
Mick Tso (咪嘈)、Daisy Hui (打死佢)、Peter Siu ( 俾得少)、Ida Chan (捱得慘)、Molly Yau (冇理由)、Joe Ko (糟糕)

0 意見: